Lukiat:

lauantai 30. kesäkuuta 2012

Osa 2 kuvatarinasta :)

Mooi :) 
Kamera reistailee ed. joten teen postauksen vanhoista kuvista, joita toiv. riittää (: Mä oon _tosi_ pahollani täst mokasta, lupaan yrittää tänää kunnolla saada vian pois ): Juuu, katotaas jos löytys jatkoo kuvatarinaan. NIIN JA mä saan obitsun ♥♥ Syndelahjaks mummult & papalt, ne antaa rahan niin mä tilaan <33 Jiihaa ;D Sitten on helpompi kuvata! :) Jos enää saan niitä kuvii koneelle.. Noh, kyl mä jotenkin selviin tän kanss ;)
Kuvatarina osa 2
 Amy: Hmmh.. näyttää kivalta :)
 Amy: Minnekköhän menis...
 Amy: Hei, tuolla on kiva omenapuu, taidan kiivetä.
 Amy: Ymmh..vaikeeta..
(tätä fonttii en saanu oikeeks :0)
 Amy: *henkäys* Vihdoin tauko..*huoh*
 Amy: Ei muuta kun jatkamaan. Ois pitänyt ottaa juomapullo mukaan..
 Amy: Ja perillä :) Oompa mä korkeella!
 Amy: APUAA! Mä tipun, Anniinaaaaah!!
 Ann: Amy! Missä sä kiipeilit? Jos mä en ois ollu täs, sä oisit tippunu!
Amy: Soriih..
 Ann: Meeppä nyt johonkin muualle, ja älä tipu ;)
Amy:Okei..
Sori, aivan surkea kuva :-D
Amy: *miettii* uups..


Juu siinä se oli ;) Tää 2. osa on kuvattu Ewen kanssa. :) Niin, se muuten tilas Dalin. Vähän vaikee varmaan on kuvata yhessa mut kyl siit tulee kivaa :)) Ja Amylle pitäs tehä vaatteita..  Ei millää jaksa :D Onks kellään ideoita mitä vois sopii Amylle? ;)) Niin, ja kommatkaa :))

tunnisteet: nukke, nuket, me & amy, pullip, little pullip, kuvatarina, amy, ann, ann& amy, blogi, nukkeblogi, 

PS. Kuunnelkaa 1D'n Up all night ;) ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti