Lukiat:

keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Ramona & Synttärifiiliksii


 Moii :)) 
Huomenna sitten synttärit.. (: Eka klo. 11 vierait, sitte kamusyndet klo 14.00 ja viel klo 18.00 seniorisyndet (joissa muitakin kun senioreita :D) Ja nään sit yhen kaverin, jonka kans lähetellään vähä fanipostii.. (; Postauksen sisällön voitte arvuutella otsikosta :D Mut nyt kuvia.
 Tää on Ewen pihalta :)

Ja yksiosainen kuvatarina synttäritunnelmissa (:
 Ann: Noniin, eli jos keksisit mun synttäreille ohjelmaa kun mun pää lyö tyhjää? 
Amy: Käyy (:: Millasta oot suunnitellu?
Ann: Ehk jtn pelei, ruokailu ja pullonpyöritystä (; Voit vaiks keksii jotai pelei ja muutenki tarkemmi.

 Amy: *kävelee paperin luo* Ok.
 Ann: *ottaa kynän maasta ja ojentaa* Sä voit kirjottaa tällä.
Amy: ..toi on vähä iso.. :D
Ann: sryy.. ;D
 Ann: Mä meen nyt, tuun koht voit vaik huuta sit.
Amy: Oke

30 min päästä:
 Amy: >>Mä keksin vaivalla kivan ohjelman, toivottavasti Ann tyksii. :)<< ANN! Valmis.

 Ann: *kävelee Amyn luo ja ottaa käärön* Kiitti!
Amy: Ei kestä, tein vaivalla (:
Ann: *lukee ääneen* "Pullonpyöritys, ruokailu, pelejä?" 
Amy: Niin (:
Ann: öö.. mä keksin nää ja sanoin sulle xD
Amy: No arvaa oliko vaikee keksii, miten sä huomasit? O.o
Ann: *nauraa*
---
tosiaan, huomisille syndeille ei millään meinannu keksii ohjelmaa, kyllä sitte loppuenlopuks jtn kekkailin :)

 Tämä neitonen on Ramona, eli Ramsku :) Ewen little Dal. Toinen käsi vähän semmonen että itte oisin valittanu, liikkuu hassusti ja voi lähtee irti, mut eve pitää ihan ton. Sulonen yksilö vaikka Pullippien kasvoista enemmän tykkäänkin :) Ramona on 9wee, joka oli ehk vähä yllätys kun Amy on 13, toisaalta sehän tuo kuviin kivaa 'särmää' kun on niin eri ikäset & kaverit <33

 Kaverikuva :)




 Mun mielest tää on iha sika hauska kuva :D
 Rannalta :) Kumpa tänäänkin ois noin kaunis päivä :(


 Ewe räpsäs tän kun teki Ramskulle vaatteit :S
tää on egyptist mut oli vaa pakko lisätä tuomaan vähä kesäfiiliksii :D

--
Tänää mummu kävi ja jutteli vähän siitä et se antaa rahan obbariin syndelahjaks. Sehän ei tiiä mitään pullipeista, joten mä tilaan itte. sitten tulee uus etukuva, kun nykynen on vähä (paljo) huono :D Ihanaaaa kun sitten voi kuvata niin paljon helpommin ja kivois aasennois <3 Anteeks kun hössötän tätä samaaa obbari-ihkuu  juttuu xD


PS: Huomenna EI tule synttäripostausta kiireen takia, saatte listii mut 8) muttatota se tulee kun kerkee
XXX:
Ann & Amy 

1 kommentti:

  1. Tavoitteena oli sitten taas ne 1300 kommenttia ja 2km mittasia romaaneja C: Tiiän, oon vaatimaton ;D

    VastaaPoista