Lukiat:

lauantai 21. heinäkuuta 2012

Synttärit,, obbari, reissaamista & kirppis :)


 Amy: Miks sä kirjotat päiväkirjaa? (: :o
Ann: En mä tiiä.. se on kivaa :D Mut miks sul on tollanen mekko? :o
 Amy: Etkö enemmän miettis kruunuu?
Ann: sul ei oo kruunuu ;__;
 Amy: upps.. *juoksee pois*
PIAN:
 Amy: nonni *istahtaa*
 Amy: niin ja lahja..
ANN: >>joo mä oon iha ulkona<<
Amy:Paaljon onnea vaan, paljon onnea vaan..
Ann: ..kiitti :D? Mut mulhan on vast huomen syndet.. :o
 Amy: Tässä :)
Ann: kiiz ;)
 Ann: öö..miten tää avataa?
Amy: En mä tiiä, mä häin sen Herra Hakkarais pelistä 8)
Ann: :D? ;_;

Moimoi :) Tänään postaus mitä lupasin.. (: 

 Mä löysin jtn vanhoi brazei niin Amy sai niilt vähä vaatteit :D
 Tommonen (:
Tää on tämmöne :)

 Ja tuoo (: (stoc hame)
 Tää oli kyllä vähä.. x)






 Amylle sopii ihanasti saparot <3



 Mä synttäriaamuna xD
 Syntt'äritunnelmissa..
 Kaverikutsuilla sitten ammattilainen tuli tekee meille kynnet :) Noi on yhen kaverin
 cool hattu :D mummilasta


 Sitten oltiin strutsifarmilla :D Kyllä, suomessa.

 Aika isoja oli :DD

Kuavatarina:
 *hyppää pois rasiasta*
 Amy: Huh kun oli kuuma! Miks en voinu olla kuvattavana. Ja.. missä me ollaan? ;___;
 Ann: en oo kerenny... :__:
Amy: no miks otit mukaa? :oo
 Ann. no halusin vaa :D
Amy: hmph.. no kuvaillaas?
Ann: ..
Amy: Vai tuol.. pikkulasten leluja
 Tai tuol.. ikkuna ja ulkona sataa
Amy: EIHÄN TÄÄL VOI KUVATA!

Juu eli matka meni ekaks Kangasniemelle, sitten kuopioon ja lopuks oraviin (: Ihan kivaa oli (; Nyt kesällä tulee selkeästi harvemmin postauksia koska oon päivät pitkät rannalla. eli älkää luulko multa liikoja, kerran viikossa ehkä käyn koneella jne. 
---
niin, ajassa taakseppäin eli viikko sitten perjantaina lähettii lintsille :) Kävin kirnussa, hui Cx
Mut nytten toivoisin että ette listi mua koska pidän taukoa. 
Hyviä rantapäiviä ja ottakaa tekin lomaa koneesta ja keskittykää KESÄÄN!  :))



♥: Ann

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti